بهترین راه ها برای تحریک اقتصاد ایالات متحده و ایجاد شغل


موضوع شماره یک در ذهن شهروندان آمریکایی چیست؟ پاسخ شغل می باشد، (و نه استیو جابز اپل) است! بیکاری بالا و بهبودی آهسته همه را در مورد بازار کار فعلی نگران میکند.سیاست گذاران، صاحبان کسب و کار و شهروندان هر یک از ایده های متفاوت در مورد بهترین راه برای تحریک رشد شغلی دارند. ایده هایی که پیشنهاد می شوند بسیار متنوع هستند، از هزینه های بیشتری برای کاهش مالیات ها متفاوت است.

بیایید نگاهی به چند ایده ای که از بهترین ایده های ایجاد شغل است بیندازیم:

محرک دوم

کنگره لایحه محرک اقتصادی 787 میلیارد دلاری در سال 2009 را تصویب کرد که شامل سرمایه گذاری تقریبا 500 میلیارد دلاری در بخش های مختلف اقتصادی و تقریبا 300 میلیارد دلار کاهش مالیات بود. این لایحه تأثیری بر اقتصاد ایالات متحده گذاشت، اما ایجاد کننده شغلی نبود که انتظار می رفت. در حال حاضر صحبت از لایحه محرک دوم است که بیشتر بر سرمایه گذاری واقعی در اقتصاد متمرکز است. برخی از اقتصاددانان بر این باورند که لایحه محرک دوم بیشتر بر ساخت و ساز زیرساخت ها ممکن است به اقتصاد بیشتر کمک کند، زیرا ممکن است پایداری بیشتری داشته باشد.

کاهش مالیات

پیشنهاد دیگری که مورد بحث قرار گرفته است ایجاد کاهش مالیات بیشتر برای کسب و کارهای کوچک و شرکت ها است. کاهش مالیات به شرکت ها اجازه می دهد بیشتر از درآمد خود را حفظ کنند. امید است که بعد از اجرای این برنامه شرکت های بزرگ و شرکت های کوچک پس از آن به نوبه خود کارکنان بیشتری استخدام کنند. یکی دیگر از مزایای این کار افزایش خرجکرد سرمایه است. افزایش خرج کرد مردم بیشتر در بخش هایی نمود پیدا میکند که به عرضه و ساخت “سرمایه” (یا دارایی های فیزیکی) برای استخدام کارگران بیشتری نیاز دارند تا بتوانند با افزایش تقاضا برای کالاها و خدمات از کسب و کارهایی که در حال حاضر هزینه بیشتری از مالیات دارند، کاهش یافته و شغل ایجاد شود.

کمک به ایالت ها و دولت های محلی

بهترین فرصت برای دولت فدرال آمریکا ممکن است این باشد که پول را به دست دولت های محلی بدهد. دارایی هایی که به دولت های محلی انتشار می یابند، بیشترین تأثیر را دارند. گروه Goldman Sachs برآورد کرده است که بودجه ایالت ها و دولت های محلی دو برابر شدت کاهش مالیات های فردی برای ثروتمندان است. با دریافت وجوه توسط این ادارات، دولت ها می توانند مانع افزایش مالیات بر ساکنان و از بین بردن خدمات مورد نیاز شوند که به کاهش نرخ بیکاری کمک می کند.

هیچ کاری نکنند!!

این فلسفه ریشه در اعتقاد به این دارد که بخش خصوصی به تنهایی شغل ایجاد می کند و سیاست های دولت به سادگی راه را می بندد. مهم نیست که دولت فدرال چه کاری انجام دهد، زیرا دولت نمیتواند شغلی ایجاد کند. مقررات کمتر می تواند یک محیط کسب و کار مناسب رشد و توسعه را ایجاد کند و به بخش خصوصی اجازه می دهد تا شغل بیشتری ایجاد کند. گاهی اوقات اقتصاد مانند بازار سهام نیاز به اصلاح دارد و شما باید اجازه دهیدخودش این کار را اجرا کنید.


 سعید نیک اختر

برچسب‌ها: استیو جابز اپل, بودجه ایالت ها و دولت های محلی, تحلیل تکنیکال بازار بورس و ارز, کاهش مالیات بیشتر برای کسب و کارهای کوچک و شرکت ها
مطالب پیشنهاد شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed