کتاب معامله گر منظم مارک داگلاس (زبان اصلی)


کتاب “معامله گر منظم” اثر مارک داگلاس یک کتاب بسیار عالی در زمینه جستجو و تحلیل در زمینه ذهن معامله گران می باشد. این کتاب توضیح می دهد که چه مهارت هایی و چرا  لازم است تا ما به یک معامله گر موفق تبدیل شویم.

کتاب معامله گر منظم به شما چه می گوید؟

معامله گر منظم راهنمایی جامع برای فهم این نکته است که برای تبدیل شدن به یک معامله گر موفق در بازار های مالی نیاز به خودشناسی، انضباط و بازنگری شخصیتی است. این کتاب یک راهنمای گام به گام برای “تطبیق” با موفقیت در موقعیت های غیر معمول روانی بازارهای جهانی است. می گویم “تطبیق دادن” زیرا بسیاری از مردم در محیط بازار اقدام به معامله می کنند، بدون آنکه متوجه شوند که این محیط تفاوت بسیاری با محیط اطراف آن ها دارد.

عدم شناخت این تفاوت ها موجب می شود که بسیاری از اعتقادها و باورها که موجب عملکرد موثر در محیط اجتماعی می شود، در محیط بازار موانع روانی ایجاد کرده و دستیابی به موفقیت را بسیار سخت نماید.

برای دستیابی به سطوح موفقیت، به عنوان حداقل نیاز معامله گران، آن ها باید اقدام به درک تفاوت های بازار کنند. برخلاف دیگر محیط های اجتماعی، مهارت های معامله گری، درجه بسیار بالایی از خود کنترلی و اعتماد به نفس را از معامله گر طلب می کند که موفقیت های او تابعی از آن ها است. با این حال بسیاری از ما نمی توانیم خود را کنترل کنیم. زیرا همانند بچه ها آموخته ایم که اختیار ما توسط یک محیط ساخت یافته قوی تر کنترل شود تا رفتار ما برای مطابقت با انتظارات جامعه اصلاح گردد. به این ترتیب ما تحت تاثیر نیروهای خارجی مجبور بوده ایم در چهارچوب یک سیستم پاداش و مجازات، روش های خاصی از رفتار را بروز دهیم. مارک داگلاس حاصل تجربیات بیش از دو دهه معامله‌گری خود را در کتاب معامله‌گر منظم عرضه نموده است. 

این کتاب به صورت ترجمه شده از نشر دریچه نو و ترجمه محسن جعفری در بازار موجود می باشد.

رمز فایل: www.tahlilbazarboorsvaarz.com

لینک دانلود


 سعید نیک اختر

برچسب‌ها: مارک داگلاس, معامله گری با خط میانی
مطالب پیشنهاد شده

2 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed